Jag bidrar med 30 miljarder till tyfonens offer i Filippinerna

By | november 17, 2013

Vägsaltning är ett uppsåt att sabotera samhälle och trafiksäkerhet

En av Trafikverkets marodörer och bödlar… En satans utsände borde man hävda!

Hur svårt kan det vara? Det är ju bara att förbjuda all vägsaltning i hela Sverige för alla framtid inte bara på Gotland och i Ulricehamn. Ingen annan aktiv handling i ett civiliserat samhälle är mer destruktiv, är mer samhällssaboterande, är mer kriminell, är mer inkompetent än vägsaltning. Ett upphörande av all vägsaltningen innebär ju en årlig besparing av storleksordningen 30 miljarder per år som kan utnyttjas till nyttigheter i stället för som nu till skadligheter. Saltningen på våra gemensamt ägda vägar kan endast förklaras av att att Vägverkets, och under senare tid Trafikverkets, ”generaldirektörer” är 100-procentigt inkompetenta kostnadsställen, hål för våra skattepengar. Man kan tro att de aldrig har sett en väg, än mindre en bil eller överhuvudtaget utfört en samhällsnyttig eller ärlig handling för våra konfiskerade inkomster. Skogö och Malm påstås vara ekonomer. Har de köpt sin examen på Buttericks, utgör min omedelbara undran? I alla händelser är det en kränkning, en förnedring av hela det svenska folket i  allmänhet och en förolämpning av Sveriges samtliga vägtrafikanter i synnerhet att sätta en ”definitionsmässigt inkompetent ekonom” som generalsabotör på Trafikverket. Det handlar ju om att leda med kompetens. Då utgör civilingenjören ett minimikrav. Skäms och vet hut, Fredrik Reinfeldt. Det här har vi ju haft uppe och diskuterat tidigare. Förstod du inte mina skäliga krav, Reinfeldt?

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *